Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 12:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08 Sept 2018, 07:43 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
a proovi trumlil pooli vahetada, et kas kuumus kolib trumliga kaasa...

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Sept 2018, 14:57 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Nu eks proovin ka seda. Aastate tagune sama teema oli nii, et tõstsin kõik jupid ümber või vahetasin ära kuni viimaks polnud muud kui uued piduriklotsid. Siis kolis ka kuumenemine ümber. Enne seda grand zero muutustes.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30 Aug 2019, 21:42 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Üllatus üllatus. Aasta tagasi halasin ja halan edasi.

see krdi tagapiduri teema oajab :puke :puke :puke .

Loll lootus oli. Käisin Ameerika Autos et ehk kodanikud eemaldavad peavalu aga samahästi oleks võinud minemata jätta. Tulin kilulinnast tagasi ja poole teepeal tegin peatuse. Nu taga paremal oli korralik saunakeris, vasak pool kergelt leige. Ehk sittagi ei muutunud.
Mõtlesin mis siis tehtud ja mida mitte ja tellisin kiviautost vedrude pingutite komplekit.
Vahetasin täna selle tigupinguti , selle vedru ja need plekitükid mis seda pingutit peale kerivad. Ei muhvigi. Ikka keris.
Nu üks asi selgus. Nimelt kui sõita 40 ja peale on kuulda sihkest tsahh tsahh heli, mis kiiruse suurenedes oma sagedust muudab. Nu kruvisin ratta alt kui asi soe veel oli ja kahtlus laagri või tagasilla problast lahenes. Mõned kohad olid küll soojad aga mitte nii nagu klotsid .
Mida siis veel teha oskan. Vahetan kogu sisu uute jubinate vastu, kõik vedrud ja pudinad ning ka lotsid. Vaatan üle kas kõik asjad . plekid jms on sirged. Kui see tulemusi ei anna siis minu pea on tühi kui kurat ja tahaks kangesti emxesisse sõita. :bang :bang :bang

Mingi kala on veel. Miskipärast tahab auto kangesti paremale liikuda. Sild sai ka AAs timmida lastud ja rehvirõhud olid kah 0,1 baarise vahega, vähemalt ees. Nii, et peavalusid jagub. Nüüd on ainult teadmata kaua närvikava vastu peab.

PS: ja krt olgu neetud see päev kui AKautos rakveres kunagi sai pidureid näppida lasta. Sealt hetkest on see peavalu olnud, sest kodanikud said korraliku suitsupile kätte piduritest.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31 Aug 2019, 09:20 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Jama jaah, ei oska palju soovitada ka. Tundub et sul see jama ikka pinguti poole pealt, liiga usinalt kerib ennast peale aga miks?
Klotsid ikka õiges paksuses ja sellele trumlile mõeldud? (kuigi paksus ei tohiks pilli puhuda, pinguti ju toimetab puhta füüsika pealt) :hmm

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01 Sept 2019, 22:23 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Sept 2015, 07:15
Postitusi: 17
Asukoht: Laitse
Pidurisilinder ja/või õli ei jookse vabalt tagasi. Piduritoru mõlkis, vigane voolik või peasilindri viga/hoova lõtk puudub ja ei lase soojaga paisunud õli mahutisse tagasi.

Tasuks üle kontrollida :hmm

Kiskuda võib ka ju sellest, kui 1 pidur pidurdab koguaeg !

_________________
DeVille 1991


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03 Sept 2019, 00:05 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
neid krdi kolbe on vahetatud üksjagu.
Tagasivool on järgmine teema. Samas enne katsetan ühe asja ära.
Nimelt enne kui asja viimati kokku ladusin panin siiski tähele kahte sissekulunud ranti selle plekimajanduse küljes, mis kogu kremplit koos hoiab.
Täpselt klotside ülemiste servadega tasa. Kuna sobiva suurusega lihvijat ei olnud ja käsitsi nühkida ei viitsinud "õlitasin" vasemäärdega nimetatud kohad sisse.
Võibolla enesepetmise vormis aga justkui nii tuliseks trummel ei läinud kui varem. Eks kisun jälle lahti ja lihvin need nurgad tasa (suht järsk nurk) sest praktilisteoreetiliselt võib klotside ülemine ots sinna taha toppama jääda küll.
Igatahes klotside aluumist osa, ehk pinguti teema olen nüüd välistanud.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04 Sept 2019, 12:26 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Sai need krdi jõnkud siledaks lihvitud. Tulemus kui uljalt pidurit ei näpis siis vägapalju soojemaks vasakust poolest ei lähe. Aga. Eile tegin tiiru kundasse, kui kohale jõudsin siis oli temperatuuri vahe olemas aga mitte ulmeline. Sõrmega testitud. Siis sai uuritud elu mis hääl kostab taga ja kuulda salongis (mitte väljas, inimkatse seisis tee ääres). Ehk hääl mis tekib ca 35kmh ja on kuulda kuni 80kmh siis kaob muusse mürasse. Võimalik et tagaumine vasak heliseb või kuskil sillas. Ei tia peab laealla tõstma ja vaatama kuulama siis.
Paremale kiskumine on esisild. Mitte pidur. Parem esimene vaatab õrnalt sisse (välis serv rehvil ka siledam kui teine pool). Ometi AAs vaadati ja näpiti silda, mida tehti ei tia, õigemini ei mäleta enam.
Seega Tagapidurid, karpa tihend ja esisild, mida AAS tervelt 5+ tundi sebiti andsid tulemuseks 2:1 nende kahjuks. Karpatihendi vahetuse üle pole hetkel põhjust nuriseda.
Parem tagapidur veelkord. Sai maanteel üks järsem pidurdus tehtud ja tagasi kundasse siis seal sai mõõdetud trumleid kettaid. Esipidurid 70/72 kraadi temp tagumistel 7x vasak ja 125 parem. Seega on nüüd ainult 2 asja laual. Järsust piduri laksamisest ei voolanud õli tagasi, seega pressis klotse vastu trumlit (kunda minnes olid pidurdamised sujuvad ja siis selline temp vahe kindlasti ei olnud) või on piduriklotsid visuaalselt ok aga füüsiliselt saastad. Meenub ajalooline ja kogu stoori algus kui kohalikus AKAutos pidurikärssamisele algus tehti. Kodanikud keerasid pingutid nii peale, et ca km läbimisega oli suitsupilv taga ning sealt edasi võimlesin juppide vahetuse ja poolte vahetusega senini kuniks uued klotsid sai ka lõppeks pooltel vahetatud. Siis roomas ka kuumenemine teisele poole. Ometi olid klotsid visuaalselt OK. Nii, et tagasilla kolmikust algav voolik ja klotsid hetkel. Kui see kah tulemust ei anna siiis ....................................... :bang :bang :bang :bang :bang :bang :bang :bang

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Sept 2019, 21:05 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Noniinoniinonii.
Laupäev kruvisin piduritoru maha. Drumlo poolelt polnud probleemi lahti saada, seda varemgi teinud aga silla pealt oli triki. Kõik klambrid lahti ja väänasin selle raudtoru kuidagi kässari kallistusest lahti siis keerasin ta küljest ära. Lihtsalt kodanik, kes selle kunagi paigutanud oli, oli täpselt murde koha tekitanud jagaja kinnituse juurde ning nippel ei kannatanus keerata v.a. niipalju, et said aru, et nüüd peaks ilusti keerlema hakkama. Nu proovisin tamiiliga läbi torgata. Mingi hetk hakkas pooma. Proovisin teistpidi hakkas samuti pooma. Aga varem. Iseenesest vahemik tada. Kuna oli vaja näperdada siis as lõppes toru purunemisega kui proovisin seda kinni olevat niplit käima saada. Nu Üks tuttav lubas siis pähapäev uue toru tekitada. Sain ja õhtul kruvisin külge. Juba varem pani tegelt tähele seda, et kui kogu trumli sisu paigas kiskus pisut vasakule selle. (see oli remark). Nu õhtul tiirutama suurte lootustega aga ... krt temp läks 120+ kraadi kui teine pool jäi 70 peale. Ehk tulemus null.
Täna siis viimane katse minu poolt. Panen uued klotsid ja kogu uue vedrumajanduse (eelmine komplekt siis sai 2011 sept-okt alla laotud).
Vana krt. olid need alles vedrud, mida andis peale sikutada.Carlsoni nimelised Ohio firma ja made in chine produktsioon. Tegelt see komplekt sisaldas kõik vedrud pluss pinguti v.a kässari kaika vedru mida polnud. Kui läbi pideva serbohorvaadikeelse rämeda sõimu sai lõppeks vedrumajandus paika koos värskete klotsidega siis sellist vasakule tõmmet ei olnud nagu eelpool mainisin. Ok sai siis asi kokku ja õhtul linnapeale.
Esimesed 10km standard maantee test. Mõlemad trumlid ca 40 kraadi. Uhh, ega ometi. Nu pool tundi tugevalt linna peal ja kogu rakvere kesklinna tänavad üht ja teist pidi läbi sõidetud ja kui koju jõudsin näitasid mõlemad pooled kuskil 50 kraadi.
Eks homme lähen teen kuskil testi et numbriliselt näha mis toimub. Aga see kui vedelad eelmised vedrud olid on muidugi hämmastav. Samas kui nad vedelad on siis miks nad krt vasakul pool toimivad :hide
Eks näis kaua tiksuvad ja mis teh punkti aparaadid näitavad.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Sept 2019, 21:14 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
Ma arvan et sa oled selle kepi peale ühe korraliku viskinaadilonksu ära teeninud! :beer

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Sept 2019, 21:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Vist küll. A enne tahaks ametlikku tulemust teada. Krt aga üks kepp ja vile on küll ühe lihtsa asjaga.

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Sept 2019, 19:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
Miski päev põrusin piduritestis napilt. Kodanik ütles, et õhk süsteemis kuna seierid pendeldasid.
Täna sai loodetavasti õhk välja imetud. Timmin pisut kässarit ja siis läen testin uuesti. Kõik sõidud senini on bueno ehk ei mingit anomaaliat võrreldes vasaku poolega.

Aga nüüd keeleabi vaja. Tundub, et läheb selliseid juppe vaja:

Stabika varda otsad (sedapsi nimetati mulle neid)
ja
paralleelvarras.

Kui need inglismannide keeli oleks? Telliks ehk kiviautost kui just siit kohapealt mõni busineks neid inimliku hinnaga ei soovi loovutada.

EDIT: kui roolivõimu survevoolik on Power steerin pressure hose siis seda peaks ka vaja minema.Kiviautos miski 14 eurorubla+ saatmine. või lasta siin mõnele voolikule otsad külge liita?!

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Sept 2019, 20:32 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
stabilizer bar link võiks olla stabika otsad (kui on need pulgad, mõlemas otsas kummipuksid).
Power Steering Pressure Hose on jah survevolli ja vaevalt sa siit Hydroscandist odavamalt saad.
Aga misasja sa seal paralleelvardast otsid - tal peaks ju olema rooliotsad mis kinnituvad varda külge, varrast eraldi vast pole pakkumistes?

sa seda nr 4 mõtled?

Pilt

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Sept 2019, 20:50 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Juun 2009, 13:32
Postitusi: 1335
Asukoht: Rakvere
Skype Kasutaja: sniffest
nr 4 pildil on kiviautos Center Link nime all olemas.
https://www.rockauto.com/en/catalog/cad ... +link,7276" onclick="window.open(this.href);return false;
A kas muu all pidasid silmas nr 1-2-3 juppe ve?

stabilizer bar link Kivis valik suur, ei tea mida võtta mida jääta.
https://www.rockauto.com/en/catalog/cad ... +link,7580" onclick="window.open(this.href);return false;

Rooliotsad on inglismannide keeli? :D

_________________
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Sept 2019, 21:22 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
rooliots - tie rod end.
Aga sa enne kui kõike sealt võtma hakkad, vaata üle ka idler arm - see junn mis raami külge kinnitub. (5).
Kogu Caddy esisild on nii värdja ehitusega, liigendeid palju ja kui paar loksuvad, ongi juhitavus pees.
Ja Pitman arm loksub sul kohe kindlasti :)

3 ja 2 on rooliotsad, 1 pole sul vaja, see on korduvkasutatav (toru, millel sees keere).

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17 Sept 2019, 21:27 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1102
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Idler arm on see mis loksub köigil ja koguaeg. Ära mingit odavat paska sealt vöta, vali pigem delco jms nimesid, muidu saad mitukorda vahetada

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 401 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9