Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 28 Mär 2024, 22:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09 Nov 2009, 13:16 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Tere k6igile!

Olen sellel foorumil juba pikka aega silma peal hoidnud ja omanud STS-i paar aastat muretult, nyyd aga hakkas just kylmadega pihta soojenduse jama. V6tsin mootori maha ja vaatasin yle,t66le läks ilusti otse juhtmetega, loksusid ega midagi väga ei täheldanud mootoril. Probleem aga, et mootori tagasipanek tundus pea v6imatu ja kui see ka l6puks 6nnestus, t66le ikka mootor ei hakkanud, m66tsin ära ka voolu mis tuli sellest mootori kontrollplokist, kuid see oli yllataval kombel yle 14v.
Ei teagi nyyd mida vaja, kas mootorit v6i seda 6nnetut plokki mis kiiruseid juhib mootoril v6i hoopis m6lemat. V6ibolla on kellegil kogemusi sarnase asjaga ja saab aidata, otsisin ka neti korralikult läbi aga ei leidnud väga selle kere kohta midagi ja kui keegi oskab anda näpunäiteid mootori lihtsamast tagasipanekust oleks ka väga tänulik.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09 Nov 2009, 13:52 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
tervist, tervist.

olen ise selle mootorivahetusega vaeva näinud. saab vahetada küll, kui süütemoodulid eest ära kruttida ja mootorit veidike ettepoole venitada. aga jah, vilets on küll.
Kui hakkab jamama (kord töötab, kord mitte), siis ootab ees ikkagi uue mootori install. Eraldi seda reguleerimisblokki ei müüda, see on osa mootorist.
Mul 96 DeVillel hakkas just sellist jama tegema, et vahel tõõtas vahel(eriti jahedama ilmaga) ei töödanud. Vahel sai kliima settingut venti max kiiruse ja väljalülituse vahel klõpsides taas tööle meelitatud aga see pole ikka lahendus.

seda mootorit on 2 varianti - vanem versioon on suurem kobakas ja ka raskemini installitav, uuem veidi õhem ja lihtsam paigaldada. maksab miskine 100 taala mikimaal.

kodanik Ranger usa Caaddyklubist on hea vahetuse õpetuse lisanud:
There is no easy way. Remove the rear plug wires.
Remove the ICM and set off out of the way. FYI, there are two hidden mounting bolts on the back of the ICM that require the Braille method to remove (don't drop 'em. They will fall into the cradle and are damn near impossible to find. Don't ask)
Unclip the EVAP solenoid from the rear cam cover and move it out of the way.
Open the hold down clip on the loom running along the rear cam cover.
Once you have everything cleared out of the way, unplug the blower motor.
Now remove the three bolts in the center of it. that will allow you to remove the inertial plate. That is the large black disc in the center.
Once that is out, the armature will come out and then the 5 bolts around the perimeter (some of which need to be done by the Braille method with a 1/4" drive socket. That's the easy part. The new one has been redesigned and has to go in in one piece. You'll notice, it won't fit.
There is not enough clearance between the rear cam cover and the firewall.
Remove both torque struts (dog bones) and replace the left one (longer of the two) with a small (7") turnbuckle. Tighten up on the turn buckle and you should be able to rock the engine forward about an inch or so. That will give you just enough clearance to get it in but do not expect it to go without a fight.
Now fight with that snake of a wire loom and pull it up enough so that you can get the blower somewhat into position with the loom behind the back end of the blower motor so as not to be in the way. Now wiggle, push, turn and curse the blower motor till it pops into place.
You will need to use a little force and the cage as well as the housing will give a little so that is not a problem. Once it pops into place let out a loud YYYES.
Once again use the Braille method to replace the lower of the three mounting bolts. Yes I said three. The new motor as I said is redesigned and only uses three.
Don't forget to put the heat shield in place first or you'll have to take it apart and do it all over again. Don't ask me how I know.
Now simply put everything back in place, remove the turnbuckle and replace the torque struts, wipe up the blood and finally clean and bandage your wounds. Now sit down and :drink
The first time took me about 3 hrs. I did not rock the engine forward. I used a pry bar and forced it in place on the advice of a Cadillac mechanic. Big mistake. I obviously cracked the cage. It lasted 7 months and exploded about 2-3 weeks ago. I got it warrantied and this time I knocked it out in about half the time or better.
Good luck.

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009, 02:09 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Mul sevillel on see mootor toodud armatuuri alla(kahjuks..õnneks:) ei ole enam mootoriruumis, kuid vahetada ikka väga kehva ja seal kuhu see mootor kinnitub on kohe kõrval ka selline metallist ribidega kontroll plokk mingine, mis juhib samuti selle mootori tööd vist niipalju kui olen netist infot saanud kui see läbi, siis ei tohiks ka soojendus töötada aga kindel pole.

Kas need mootorid peaksid kõik olema siseste resistoritega sevillel,devillel nii vanadel kui uuematel või on ka väliseid plokke mis lubavada ja keelavad mootori tööd?

Tänan abi eest!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009, 02:29 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5492
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ah muidugi - ma aastaarvu kohe ei vaadanudki - 99 aastal jah asi koosneb mootorist, eraldi blower control module blokist (see jahutusribidega) ja siis peaks kuskil (mootori küljes?) olema ka miskine resistor - plastjubin kuhu jookseb sellest moodulist neljane pistik. kui mootori ära testisid, siis palju muud ei jää vast kui see blokk...

aga veakoode ka mingeid näitab?

_________________
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19 Nov 2009, 02:41 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Niimoodi..vaatasin veakoodid yle ja midagi mis oleks seotud soojenduse systeemiga ei olnud, huvitav kas seda mootori ribidega juhtblokki annab kuidagi kontrollida ka, mingi 6petuse järgi ma proovisin ja yks juhe peaks väljastama erinevaid impulsse vastavalt mootori kiirusele kliimapaneelis, kuid mitte mingit liikumist seal ei täheldanud.

K6ik algas läbip6lenud kaitsmest ja ise kahtlustan mootorit, et kui ainult uue juhtbloki panen v6ib sama jama korduda...vist...

Peaks hakkama midagi tellima usast aga ei tahaks ylearu ka midagi osta... :hmm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25 Apr 2010, 23:41 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Nii, nyyd siis ilmad soojad, aga ikka tahaks Caddy soenduse t66le saada. Mure endiselt olemas, oskab keegi 6elda kuidas saaks kindlaks teha, kas on see blower control module otsad andnud v6i viga kuskil mujal?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26 Apr 2010, 00:19 
Eemal
aktivist
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Mär 2007, 04:15
Postitusi: 246
Asukoht: Tartu, 51 20 637
Skype Kasutaja: palumx
...tegelikult peaks need kliima nö siilid olema varustatud termokaitsmega ja teinekord on see katki, elektrik oskaks sinna katkise asemele kindasti midagi leiutada/korrasolekut kontrollida. Juhul muidugi kui see on kuidagi moodi osandatav.

_________________
When you turn your car on, does it return the favor?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05 Dets 2010, 05:43 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Tervist!

Nüüd probleem jälle aktuaalne ja kui kellegil vedeleb kuskil selline vidin nagu Seville soojendusmootori juhtplokk(blower control module) siis oleksin väga tänulik ning saaks jälle soojas autos sõita. Huvitav on muidugi see, et siiani plokk vahepeal töötas, külmadega hakkab jamama, massid olen üle vaatanud ja moodulisse ise vool jookseb, niiet ega palju muud vist üle ei jää kui ikka see juhtplokk? Aga eks ta ole nii, et asjad ikka iseenesest korda ei lähe :amen


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23 Veebr 2013, 23:24 
Eemal
vaikne vend

Liitunud: 09 Nov 2009, 03:50
Postitusi: 16
Võtan siis otsad kokku mitu aastat hiljem, ehk on kellelegi abiks. Mure leidis siis nüüd..mitu aastat hiljem lahenduse, probleem jooksis ikka kõige "kõrgemale" nimelt kliima display plokk ise jamas, kõik muu seal töötas aga soendusmootori kiirust ei reguleerinud ja mootor tööle ei hakanud. Nüüd on küll :amen sellega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9