Cadillac Club Estonia

* KKK    * Otsi

* Logi sisse   * Registreeru

Tänane kuupäev 23 Okt 2017, 12:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10 Okt 2017, 23:14 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 7
Mureks on see, et mootor käib natukene ebaühtlaselt, kohati visatakse veakoodi E046. Puterdamine esineb pigem madalal pöördel/ummikus tiksudes või OD rakendumise hetkel.
Korraks on olnud võimalus kuulata identse mootoriga autot mis käis tunduvalt ühtlasemalt.

Vahetatud üks pihusti (identifitseeriti stetoskoobiga kuulates), küünlad/küünlajuhtmed/jagaja kaas/rootor, mõlemad lambdad, õhufilter. Nurgatagustes ei tangi. Pudel pihusti puhastusvahendit läbi kärutatud. Peale kogu kupatuse vahetamist on tunduvalt parem aga mitte veel päris hea, veakood kohati kordub.
Vahetamata kütusefilter, kütuse surve mõõtmata.

Siit ka küsimus - kuidas identifitseerida vigast pihustit/vähemalt bank'i? Netis kaevates peale 'tiksumise' kuulamise ja ämbliku mootorist eraldamise/lekkiva pihusti otsimise ei ole infot leidnud. Ühtlasi enamikes artiklites vahetatakse siiski 8 pihustit korraga. Kas keegi teab nimepidi töökoda, kellel on piisavalt pädev arvuti või tuleks mõnda teist meetodit kasutada?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 08:45 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5164
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
vaakumileke võib ka ju olla.
Ei pea hakkama kohe kõike laiali kiskuma, mine diagnostik mode´i (PCM Data) ja vaata, mis numbreid näitab R B/L FUEL ja L B/L FUEL, sellega näed ära kumb mootori pool jukerdab (mootor soe, parkingu peal, tühikäigul).
numbrite vahemik on 59...255, ideallne on kui mõlemad istuvad 128 lähistel. mida suurem number, seda lahjem segu ja vastupidi.

Ja vilets kütusesurve teeb muidugi ka igasuguseid trikke...

_________________
Peaministri nõunik kinnitab, et ministrid on väga mures ja töötavad kogu aeg selle nimel, et rahvast oleks rohkem


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 19:15 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 7
ain kirjutas:
vaakumileke võib ka ju olla.
Ei pea hakkama kohe kõike laiali kiskuma, mine diagnostik mode´i (PCM Data) ja vaata, mis numbreid näitab R B/L FUEL ja L B/L FUEL, sellega näed ära kumb mootori pool jukerdab (mootor soe, parkingu peal, tühikäigul).
numbrite vahemik on 59...255, ideallne on kui mõlemad istuvad 128 lähistel. mida suurem number, seda lahjem segu ja vastupidi.

Ja vilets kütusesurve teeb muidugi ka igasuguseid trikke...


Tänud, uurin asja.
Baseerudes sellele lehele http://z-cut.de/US/dtcobd1.html üritasin vastavat ECM inputi'i leida. Mis väärtust antud listist peaks jälgima?
PD34 (ED34) Front Oxygen Sensor Cross Counts (per second)
PD35 (ED35) Rear Oxygen Sensor Cross Counts (per second)
PD36 (ED36) Front Short Term Fuel Trim
PD37 (ED37) Rear Short Term Fuel Trim
PD38 (ED38) Front Long Term Fuel Trim
PD39 (ED39) Rear Long Term Fuel Trim


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11 Okt 2017, 20:55 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5164
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
baseeru autole ikka, mitte netile :)
Sul peaks olema PCM Data all olema:

P.0.6 Spark Advance
P.0.7 Battery Voltage
P.0.8 Engine Speed
P.0.9 Vehicle Speed
P.1.2 Injector Pulse Width
P.1.3 none
P.1.4 Oxygen Sensor Voltage
P.1.5 none
P.1.6 Oxygen Sensor Cross Counts
P.1.7 none
P.1.8 Integrator normal 128
P.1.9 none
P.2.0 Block Learn normal 128
P.2.1 Cruise Control Feedback
P.2.2 PRNDL Status
P.2.3 PRNDL Status
P.2.4 Ignition Cycles
P.2.5 Prom ID Code

_________________
Peaministri nõunik kinnitab, et ministrid on väga mures ja töötavad kogu aeg selle nimel, et rahvast oleks rohkem


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 21:28 
Eemal
sõnatu

Liitunud: 15 Mär 2017, 21:02
Postitusi: 7
ECM data on nimekirjas olemas küll. E046 koodiga sooja mootori korral tühikäigul parkingu peal:

PD36 (ED36) Front Short Term Fuel Trim - 132
PD37 (ED37) Rear Short Term Fuel Trim - 130
PD38 (ED38) Front Long Term Fuel Trim - 151
PD39 (ED39) Rear Long Term Fuel Trim - 130

Seega esimene ogh vasak bank lahjem kui õigesti aru saan?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12 Okt 2017, 22:15 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5164
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
ideaalnumber on 128, sellest kuni mingi 8...9% üle pole mingi probleem, vana mootor jne jne.
Ma ikkagi pakun et pead vaatama vaakumlekkeid ja kütuse rõhku.
Ja benafilter vaheta ka ära, kui ummistumas, siis pole ka korras pumbaga korralikku rõhku.

_________________
Peaministri nõunik kinnitab, et ministrid on väga mures ja töötavad kogu aeg selle nimel, et rahvast oleks rohkem


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 06:45 
Eemal
krooniline mölapidamatus
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Sept 2006, 20:00
Postitusi: 1079
Asukoht: Haapsalu/Sthlm
Skype Kasutaja: jaan järva
Ma tsekiks oopis, et mis lamba-andurid näitavad. Kui see paneb segast on kohe ka kütuseteema vale.

_________________
kkk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13 Okt 2017, 07:07 
Eemal
ravi puudub
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Nov 2005, 21:11
Postitusi: 5164
Asukoht: Tallinn
Skype Kasutaja: eldorado67
väidetavalt vahetatud aga jah, tasuvad üle kontrollimist. On neid ka karbist võetuna katkiseid nähtud.

_________________
Peaministri nõunik kinnitab, et ministrid on väga mures ja töötavad kogu aeg selle nimel, et rahvast oleks rohkem


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.ee 3.0.9